Bestellen & betalen

Producten die je zelf monteert, dien je online te bestellen en te betalen met iDeal, PayPal, creditcard (Mastercard of Visa) of overschrijving. Wij rekenen hiervoor geen extra kosten. Als je gebruik maakt van onze meet- en montageservice door een dealer bij jou in de buurt, zal deze dealer de bestelling aan Unilux doorgeven. Je rekent dan af met jouw dealer.

Mocht je vragen hebben, onze horren-specialisten zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 – 16.30 uur. Bel (0411) 612 770. U kunt ons ook laten terugbellen. Stuur dan een e-mail met je naam en telefoonnummer naar info@uniluxhorren.nl, je wordt op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.
Als je de producten liever in de winkel koopt, met het advies en de service van de vakhandel, zoek dan een dealer bij jou in de buurt.

Annuleren of wijzigen van uw bestelling

Je kunt jouw bestelling wijzigen binnen 2 werkdagen. Na deze periode is de bestelling onherroepelijk en zal Unilux jouw bestelling in productie nemen. Mocht je iets willen wijzigen of de bestelling alsnog annuleren, kan dat alleen schriftelijk bij onze klantenservice, via info@uniluxhorren.nl. De horren van Unilux worden in onze eigen fabriek op maat gemaakt op basis van de door jou opgegeven maten. Als de hor niet past omdat je niet juist gemeten hebt, kunt u de horren niet kostenloos omruilen. Als je niet zeker bent van de juiste maten, kies dan voor de service ‘laten meten en monteren’ door één van onze dealers bij jou in de buurt.

Levertijden

Zodra de betaling van jouw maatwerkhor voldaan is, starten wij de productie. Binnen 5 werkdagen na jouw bestelling ontvangt je een e-mail met de verwachte leverdatum. Afhankelijk van de productiecapaciteit en voorraad, vindt de levering binnen 10 tot 15 werkdagen plaats.